Murakami Edebiyatı



Neil Gaiman ~ 'Yokyer'

Neil Gaiman'ı daha önce sinemanın çatlak profesörü olarak gördüğüm -merak etmeyin, iyi bir benzetme -Tim Burton'a ne kadar çok benzettiğimi söylemiştim sanırım. Sinemanın Tim Burton'ü varsa, Edebiyat'ın da Neil Gaiman'ı var!



Umutla alıp, kitabın son sayfasını çevirdikten sonra, aklımdaki ilk düşünce; balon gibi şişer isen, elbette sönersin de" diyebildim kendime anca! Bloglarda okuduğum kadarıyla, çok iyi şeyler düşünmüştüm, nefis bir kitap bekliyordum. Yanılgı insanı üzebilir, aynı zamanda daha dikkatli olmaya da davet eder.

Ayrıca, ikisini profillerini yanyana bi'getirin, fiziken ne kadar benzediklerini göreceksiniz. Daha önce " Mezarlık Kitabı'nda tanışmıştık kendisi ile. Mezarlık Kitabı, eğlenceli, sohbeti hoş-beş olan bir kitaptı. Yokyer için çok  iyi  şeyler  düşündüğümüz söylenemez. Eğer iki dünya arasında yaşanan olaylar ilginizi çekiyorsa, Yokyer'i keyifle okuyabilirsiniz. Fantastik ögeler, yer altılar ve neler neler...vs. Ben okurken biraz bunaldım. Fantastik türünden pek hoşlanmayan biri olarak, yine de çok kötü değil. Hatta, bu türün tutkunuysanız mutlaka okuyun. Oldukça beğeneceğinizden eminim. Kitaplı akşamlar!

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes