Murakami Edebiyatı



2013'ün En Okunası 10 Kitabı

Bu listeyi yılın ortalarına doğru yapmış olmam, çoğunuzun tuhafına gidecektir. Bilerek ve istenerek yapılmış durumlardan. Ölçüp tartıp en doğru karar vermek, az da olsa zaman istiyor. "2013'ün En Okunası 10 Kitabı" sizlerle. Yine Japon hayranlığım kendini gösteriyor.



Sizlerin de 2013'te okuyup, liste şeklini verdiğiniz kitaplarınız var mı? Varsa -ki eminim vardır- postun altına yorum şeklinde paylaşırsanız çok mutlu oluruz. Ve bu sayede, bolca kitap sohbeti - dedikodusu yaparak muhabbetin dibine vurabiliriz. Kitapların tam listesi aşağıda. Keyifle!

2013'ün En Okunası 10 Kitabı

Kenzaburo Oe - Kişisel Bir Sorun
Yukio Mişima - Denizi Yitiren Denizci
Hiromi Goto - Yarım Dünya
Jerzy Kosinski - Boyalı Kuş
Thomas Mann - Büyülü Dağ
• İtalo Svevo - Zeno'nun Bilinci
• D. H. Lawrance - Oğullar ve Sevgililer
Toni Morrison - En Mavi Göz
Gabriel Garcia Marquez - Anlatmak için Yaşamak
Isabel Allende - Paula

Link vermediğim kitapları henüz yazamadım. Bir bir yazınca, linklerini ekleyeceğim buraya. Keyifli sohbetler, iyi liste yapmalar. Hadi bakalım kitaplarınızın başına şimdi.

5 Ağustos 2014 23:59

marquez ve Mişimayı okumuşum içlerinden sadece, mişima'yı bu yıl okudum ben fakat benim de okunulası kitaplarımın içinde olurdu, 2013 eski tarih , 2014 için deseydin daha kolay olurdu benim için...:)

Adsız
6 Ağustos 2014 00:36

Hiç sevmedim Japon edebiyatını.

6 Ağustos 2014 13:21

harika seçimler:)

7 Ağustos 2014 16:24

@Kitap Eylemcisi
Yılın ortalarında liste hazırlayınca normal kaçıyor. :)

7 Ağustos 2014 16:25

@Adsız•
Japon edebiyatı iyi aslında, sevmeye çalışırsan, biraz aşinalıktan sonr hayran olup çıkabilirsin. :)

7 Ağustos 2014 16:26

@Eren O.
Beğenmenize sevindim. :)

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes