Murakami Edebiyatı



Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap Projesi

Peter Boxall tarafından hazırlanan Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap listesi, okunacak kitap sıkıntısı çeken (benim gibi; kaliteli kitap bulmak zor olur oldu.) varsa ilaç gibi gelecek. Eminim içinde kendinizden geçirecek kitaplar mevcut. Yayımlandığından beri kötü oklara hedef olsa da, okuyucular tarafından çok sevildi.



Maddi açıdan rahat olduğumda parayı basıp kitabı aldım. Yalnız alalı bir hayli oldu. Geniş bir vaktimde oturup incelemeye koyuldum. Çok kaliteli kitaplar mevcut. 10001 Kitap listesinin içeriğini bakınca tahminimden çok daha fazlasını okumuşum. Elimde olmayanları ise sipariş verip kitapları edindim.  Kitapsever olmak bunu gerektiriyor.

Yıl boyunca bu listeden eksiklikleri tamamlayacağım bakalım kaç tane silinecek listeden. Eğer sizlerde güzel bir proje istiyorsanız buraya buyurun. Beraber okuyalım, bolca yorum yaparız, muhabbet ederiz. Sevgili Kitaplık Kedisi'nin de bu projesi var. Şuradan ulaşabilirsiniz. Haruki Murakami'den okunması gereken 4 kitap var. Listeyi ayrıca sevmemin sebebi de bu oldu. Yeni yıla, yeni listelerle girmek pek hoş oluyor. Farklı listelerim daha gelecek. Beklemede kalın! Sevgiler, kitabınız eksik olmasın...

10 Ocak 2015 14:27

ben de tam kitap sipariş ediyordum :) çok iyi denk geldi bu post :)

10 Ocak 2015 16:07

Aa ne güzel bir fikir :) Yalnız bir hayli pahalıymış kitap :/

Yorum Gönder

 

© Kitaplık Manzaraları Yazarın izni olmadan alıntı yapılamaz. Tüm hakları Kitaplık Manzaları'na aittir.
by Sezer Akın WooThemes